AUTO BOEKEN |
MOTOR BOEKEN |
BROMFIETS BOEKEN |
DIGITAAL PAKKET |
Vragen en opmerkingen
Voor vragen of op- en aanmerkingen over deze website kunt u gebruikmaken van het onderstaande e-mailformulier. De voorwaarden voor levering kunt u vinden op de pagina leveringsvoorwaarden. Voor het
retourneren van producten vindt u informatie op de pagina retourneren.
Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling
klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar
ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Voor e-mail kunt u het onderstaande formulier gebruiken. Alle andere gegevens vindt u op de pagina bedrijfsgegevens.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar theorieshop.nl bij is aangesloten. Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Normaal gesproken krijgt u binnen een werkdag antwoord terug. Soms duurt het echter iets langer.